10 juli 2006

Trött

Jag ljög. Åkte iväg på torsdagen. Missförstånd kan vara otrevliga.

Men nu är jag tillbaka från min festivaldebut i alla fall. Det rockade. Mer komplett rapport senare i dagarna när jag kan lägga till bilder till mina äventyrsberättelser.

Nu har jag fastnat i tankarna som surrar runt kring vad fan man egentligen bloggar för. Det känns som om bloggande är nån sorts funktion som kan få nån unge utan liv att känna sig djup av.

Jag vet inte varför jag bloggar. Jag borde hata det. Flera jag känner har påstått att det är töntigt, fjantigt och larvigt.

Jag kan inte sluta.

=) =) =) =) =) =)

Dagens rekommendation, sedan blir det godnatt.


"This is more than a dream to me,
I breathe deep and drown my lungs,
And release silently,
I gasp for breath only to hear,
What's inside me,
An echo...
More than a dream to me,"
An echo of my scream...
- Echoes of my Scream (Fear Factory)